Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Edith Schneider Sneijders - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Edith Schneider Sneijders - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Door: E

Blijf op de hoogte en volg Edith

21 Mei 2017 | Verenigde Staten, Las Vegas


Zondag 21/5/2017
Dag 17
Ik ben wakker om 5.15, laat Maarten lekker slapen en lees mijn boek uit. Mijn 2e Nicholas Sparks boek, a bend in the road, nu kan ik het achterlaten in de gratis bieb.
Mijn voeten branden, ik heb giga blaren van al het lopen gister. Misschien niet zo'n goed idee om mijn sandalen aan te doen ipv wandelschoenen? Maar ja lopen op degelijke ECCO sandalen is al een compromis in een stad waar men op Jimmy Choo's loopt.
Om 10.43 op naar de laatste camping In Las Vegas.
We verhuizen naar een KOA camping aan de andere kant van Las Vegas, dichterbij de camper inleverplek maandagochtend 8u. Hier vandaan 10 min rijden, anders 3 kwartier, spits niet meegerekend.
2657 miles. Voordat we de camping oprijden eerst afgetankt: 22 gallon, 61,34$.
11.30 we staan weer. Het is snikheet dus airco voor de eerste keer.
Inchecken vliegreis, inpakken, opruimen, schoonmaken (binnen) maar eerst een paar uurtjes ook nog even genieten van de zon, warmte ( echt warm dus!) en zwembad ( heerlijk afkoelen) en boek lezen.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Edith

De komende 4 weken gaan we met een camper richting het zuidelijkste punt van Italië, via de ene kant naar het zuiden en de andere kant weer naar het noorden.

Actief sinds 31 Mei 2016
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 13366

Voorgaande reizen:

24 Mei 2019 - 25 Juni 2019

ME Corsica 2019

02 Mei 2017 - 24 Mei 2017

MenE-USA

03 Juni 2016 - 01 Juli 2016

Italie

Landen bezocht: