24/6 Völs , innsbruck - Reisverslag uit Innsbruck, Oostenrijk van Edith Schneider Sneijders - WaarBenJij.nu 24/6 Völs , innsbruck - Reisverslag uit Innsbruck, Oostenrijk van Edith Schneider Sneijders - WaarBenJij.nu

24/6 Völs , innsbruck

Door: edith

Blijf op de hoogte en volg Edith

24 Juni 2016 | Oostenrijk, Innsbruck


24/6 Peschiera-->völs (Innsbruck)

Vanochtend bleek dat het openzetten van het tweede dakluik een positieve invloed had op onze nachtrust. We worden wakker door de warmte van de ochtendzon en zodra we de deur open doen stroomt de warmte naar binnen.
Maarten gaat douchen en als hij terugkomt ziet hij dat mijn tas en fotocamera nog op tafel (buiten) liggen.
Het wordt tijd dat ik naar huis ga, mijn hoofd wordt steeds warriger, moet alles 2x controleren, kan ook de warmte zijn uiteraard. Ik zag gister dat ik op mijn rechterkuit ondertussen een enorme uitslag heb ontwikkeld, die zit er nog.
We eten op de camperplek ernaast, daar is schaduw. Ik haal nog wat boodschapjes ( oa water, blijkt het als ik in de camper ben "frissante" te zijn, maar we hebben nog een fles "gewoon" dus ik ga niet terug. Ik ga pas douchen als de vertrek routine gedaan zijn: de fietsen achterop staan, alles binnen opgeborgen is met miniem trilgeluid tijdens het rijden, alles weer dicht zit (kast en ladeknopjes, dakramen, koelkast). Hier voor douchen heeft geen zin want dan kan ik daarna nog eens. Als ik uiteindelijk ga douchen merk ik dat mijn eigen douchegel "kwijt" ben dus neem die van Maarten maar.
Om half 11 betalen ( betaal file!) en weer op weg, hoe heerlijk die airco in de auto!
Om half 3 staan we in Völs, Innsbruck, het is nog steeds warm, 34gr.
De stad verkennen per fiets: morgen wel. Vandaag naar het zwembad aan de overkant... en omhoog naar het zwembad en omhoog in het zwembad-buiten. Het enige plekje met schaduw was halverwege bij een struik, tegen de tijd dat je er was vanuit het zwembad was je weer droog

Tags: Innsbruck,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Innsbruck

Edith

De komende 4 weken gaan we met een camper richting het zuidelijkste punt van Italië, via de ene kant naar het zuiden en de andere kant weer naar het noorden.

Actief sinds 31 Mei 2016
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 13345

Voorgaande reizen:

24 Mei 2019 - 25 Juni 2019

ME Corsica 2019

02 Mei 2017 - 24 Mei 2017

MenE-USA

03 Juni 2016 - 01 Juli 2016

Italie

Landen bezocht: