Voorbereiding - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Edith Schneider Sneijders - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Edith Schneider Sneijders - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: E

Blijf op de hoogte en volg Edith

02 Mei 2017 | Nederland, Amstelveen

Ik haat op vakantie gaan, ik haat koffer inpakken.
Maar op vakantie zijn is geweldig.
Dit keer een indrukwekkende reis voor de boeg van Minneapolis ( Minnesota) naar Las Vegas in een nieuwe camper van ongeveer 9 meter met mogelijkheid tot slide-out.
Donderdag om 7.30 op Schiphol om 10.30 vliegen. Na ongeveer 10 uur vliegen zullen we er zijn, daar is het dan 13.30.
De timing is weer uniek, we hebben deze reis al maanden geleden geboekt en nu hebben we sinds 2 weken onze eigen camper, de speld in de hooiberg waar we al 7 jaar naar zochten. Hadden we dat toen geweten hadden we waarschijnlijk met onze eigen bus op reis gegaan.
En toen wisten we ook niet dat Trump president zou worden.
Maar ja met onze eigen bus zouden we niet naar de USA zijn gegaan en deze reis lijkt wel heel spectaculair te worden.

Maar dan nu toch maar weer terug naar inpakken en knuffelen met Roekie en Marty. Zij blijven thuis onder de goede zorgen van de kids. Houdini is thuis of logeert bij Nicolette..

Morgenochtend nog werken, in de middag nog Taalrijk.
In de avond komen Berry ( na werk) en Lindy ( na college) thuis, zij brengen ons donderdag ochtend naar Schiphol.

Ik heb er zin in, al gieren de zenuwen me nu door de keel.