Williams naar Seligman , aan Route 66 - Reisverslag uit Seligman (historical), Verenigde Staten van Edith Schneider Sneijders - WaarBenJij.nu Williams naar Seligman , aan Route 66 - Reisverslag uit Seligman (historical), Verenigde Staten van Edith Schneider Sneijders - WaarBenJij.nu

Williams naar Seligman , aan Route 66

Door: E

Blijf op de hoogte en volg Edith

17 Mei 2017 | Verenigde Staten, Seligman (historical)

Woensdag 17/5/2017
Dag 13
Ochtendritueel begint met kachel aan, het is KOUD.
2223 miles op de teller
9.40
10 graden met een frisse wind.
Zidra het kan pakken we de Route 66 die naast de 40 ligt. We hoeven maar een klein stukje (37miles) naar Seligman. Dat blijkt een klein stadje te zijn met vele memorabilia winkeltjes die in de 60tiger jaren zijn blijven hangen. Veel oude auto's en motoren. De winkeltjes zijn ook musea en de straat lijkt een klein openlucht museum. We gaan diverse winkeltjes in, er zijn diverse bussen met toeristen dus het is er druk. We lopen zo'n museum/winkel/diner binnen maar er staat een rij dus besluiten we thuis te lunchen. Om 12u staan we op de camping en maken we een wrap-lunch. Het wordt een middagje relaxen, het weer is te koud en te winderig voor buiten dus Maarten doet een middagslaapje, logisch 's'nachts slapen we niet optimaal en we worden vroeg wakker. We puzzelen (legpuzzel digitaal) , lezen draaien een wasje. Ik heb boeken op de iPad en iphone maar heb al 2 boeken uit de gratis weesboekenbieb van een camping uit. Ook wel eens leuk stilstaand uur uit het raam te kijken , bergen zien, de Sante Fe trein die langs rijd, de vogeltjes die zingen in het boompje dat naast de camper staat, en de donkere wolken die langs drijven.
Op het menu staat rode kool met aardappels en gehakt, lekker Hollands. We eten met het geluid van harde regen op ons dak.