Toscane 26-5-2019 - Reisverslag uit Rapallo, Italië van Edith Schneider Sneijders - WaarBenJij.nu Toscane 26-5-2019 - Reisverslag uit Rapallo, Italië van Edith Schneider Sneijders - WaarBenJij.nu

Toscane 26-5-2019

Door: ES

Blijf op de hoogte en volg Edith

26 Mei 2019 | Italië, Rapallo

3e dag richting Livorno.
Zondag 26-5-2019

Ik was om 6u wakker en hield het uit tot 7u. Dan douchen en koffie. Maarten volgt half uurtje later en pakt zijn zondag ochtend taak, eieren bakken op. Na de afwas rijden we de camping af richting Pisa en Livorno.
Km 144239 9.17u
We gaan eerst naar Lucca voor we naar een camping gaan.
In Lucca zijn we 3 jaar geleden ook geweest, een prachtig middeleeuws plaatsje met stadsmuren uit midden 1500, de plaats waar Puccini geboren is. Toen nog met een huurcamper, nu moet onze eigen. De stad is autoluw dus parkeren we buiten de muren.
We drinken een cappuccino en bezoeken de Kathedraal San Michele er tegenover. We lopen door de vele straatjes en als het begint te miezeren doen we onze heerlijk toeristische doorzichtig plastic regenjasjes aan.

Tags: Lucca

Edith

De komende 4 weken gaan we met een camper richting het zuidelijkste punt van Italië, via de ene kant naar het zuiden en de andere kant weer naar het noorden.

Actief sinds 31 Mei 2016