Woensdag 5-6-2019 - Reisverslag uit Bonifacio, Frankrijk van Edith Schneider Sneijders - WaarBenJij.nu Woensdag 5-6-2019 - Reisverslag uit Bonifacio, Frankrijk van Edith Schneider Sneijders - WaarBenJij.nu

Woensdag 5-6-2019

Door: ES

Blijf op de hoogte en volg Edith

05 Juni 2019 | Frankrijk, Bonifacio

Woensdag 5-6-2019
Bonifacio naar La Rondinara

144872
Om 10.45 staan we op camping La Rondinara. Vanaf de weg ging een weggetje (5km). Dat was een smalle, onze camper en een auto of VW busjes konden met 2cm ertussen net langs elkaar. Ben reuze blij dat we een buscamper hebben die is net iets smaller dan een “gewone”.
Er staat in de brochure 500m van de baai en het strand, volgens mij wel 500m naar beneden. Als we een plek hebben uitgekozen en zijn geïnstalleerd wil Maarten maar het strand, ik blijf op onze plek, na 2 dagen lopen, klimmen, dalen gun ik mijn knie even rust. Ik doe een witte was in de Tupperware emmer, en als die hangt de donkere. Maarten weet boven komt is hij nogal teleurgesteld. De paradijselijke plek met baai en strand en water ligt vol plastic en afval. Snorkelen ging ook niet echt fijn voor het diep genoeg is moest hij al minuten waden door ondiep water.
We lunchen met een homemade pasta salade en gaan heerlijk lezen en puzzelen onder de parasol bij het zwembad, uiteraard na een frisse duik en vanaf de rand een mooi uitzicht op zee. Daar brengen we de middag goed mee door. We eten lekker weer buiten, een smakelijk experimentje van pittige groente, bonen en ei.

Tags: La Rondinara