Minneapolis, Minnesota - Reisverslag uit Minneapolis, Verenigde Staten van Edith Schneider Sneijders - WaarBenJij.nu Minneapolis, Minnesota - Reisverslag uit Minneapolis, Verenigde Staten van Edith Schneider Sneijders - WaarBenJij.nu

Minneapolis, Minnesota

Door: E

Blijf op de hoogte en volg Edith

04 Mei 2017 | Verenigde Staten, Minneapolis

4/5/2017
Wie heeft er een wekker nodig? Ik niet , ik ben om 6 uur wakker. Om 7.10u zitten we , gevieren, in de auto naar Schiphol. Om 7.40 staan we in een ellenlange rij om de koffers af te geven. Het begint goed mijn koffer wil niet... we proberen de koffer staand, liggend, op de zij maar ook de hulp van de stewardess mag niet baten, het blijkt dat het net gerepareerde apparaat defect is. Bij het apparaat er naast gaat het prima.
Daarna weer een ellenlange rij voor de hand bagage controle. Om 9 uur zitten we aan de koffie om weer daarna in de rij te gaan staan voor vragen over de reden van onze reis. Om 11 uur hangen we in de lucht.
Zodra we in de lucht zijn pak ik mijn rust en ga een film kijken: Lion, prachtige film. Ondanks de decaf gaat slapen me niet echt lukken vrees ik. Dus nog maar een film: Hidden Figures (Berry heb jij die ook gezien?) en a Dogs Purpose. Wel fijn dat ik tissues mee had deze vlucht.
Enige verwarring bij het verkrijgen van de shuttle naar het hotel. We moeten bellen maar krijgen eerst ettelijke minuten reclame te horen. Als eindelijk de shuttle hebben blijken er 2 La Quinta's te zijn, en deze gaat naar de verkeerde, wij moeten naar West en niet Nicolett . Dan komt er een 2e voor ons naar West.
Wel gek dat alle andere mensen uitstappen.
Blijkt na aankomst in West dat we inderdaad toch de andere moesten hebben gehad, dus dan maar weer in de Shuttle terug.
Zoals de chauffeur al zei: you are not the first and will not be the last!
Maarten doet even een powernap en om 5 eten we een echte amerikaanse maaltijd. Terug in het hotel moet mijn koffer open maar het slot geeft niet mee. En ja ik wist de cijfers van het slot nog! Na een flink tijdje modderen toch maar even naar de receptie voor hulp. En het lukte dankzij een behulpzame dame Lesley. Ik doe het slot er maar niet meer op. :)
Het was een lange dag , welterusten!


  • 05 Mei 2017 - 08:44

    Nicolette:

    Ha wereldreizigers, wat fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. Natuurlijk moest je wel Nicollet hebben..
    Die zorgt namelijk vanaf vanmiddag voor jullie konijn ;)
    Sterkte met de Amerikaanse maaltijden! Gelukkig is de camper ook groot ;)
    Veel plezier weer daar!

  • 05 Mei 2017 - 19:56

    Mary:

    Hoi Maarten en Edith, veilig de voeten weer op de grond.
    En nu maar genieten. Het zal wel wat warmer zijn dan bij ons.
    Ik ben benieuwd naar het vervolg van jullie reisverslag.
    En nu heerlijk rijden met de camper.

  • 07 Mei 2017 - 17:58

    Thijs:

    Hebben jullie op z'n kop gevlogen? Tenminste z'n foto zag ik voorbij komen. Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Edith

De komende 4 weken gaan we met een camper richting het zuidelijkste punt van Italië, via de ene kant naar het zuiden en de andere kant weer naar het noorden.

Actief sinds 31 Mei 2016
Verslag gelezen: 439
Totaal aantal bezoekers 13391

Voorgaande reizen:

24 Mei 2019 - 25 Juni 2019

ME Corsica 2019

02 Mei 2017 - 24 Mei 2017

MenE-USA

03 Juni 2016 - 01 Juli 2016

Italie

Landen bezocht: