Van Cheyenne naar Estes Park (colorado) Rocky Moun - Reisverslag uit Estes Park, Verenigde Staten van Edith Schneider Sneijders - WaarBenJij.nu Van Cheyenne naar Estes Park (colorado) Rocky Moun - Reisverslag uit Estes Park, Verenigde Staten van Edith Schneider Sneijders - WaarBenJij.nu

Van Cheyenne naar Estes Park (colorado) Rocky Moun

Door: E

Blijf op de hoogte en volg Edith

08 Mei 2017 | Verenigde Staten, Estes Park

Maandag 8/5/2017
Dag 4

Vannacht was het weer behoorlijk fris, dus lange mouwen en 2 dekentjes. Wellicht had het ook wel geholpen als we het dakluik helemaal dicht hadden gedaan. Slapen is voor mij nog een dingetje. De klok is weer een uur terug dus om 21.00 is het voor mijn gevoel 22.00, en heb ik slaap, maar dan ben ik om 5 uur wakker...
Het electriciteits raadsel komt steeds dichter bij een oplossing. Het Amerikaanse broodrooster werkte niet dus zouden dan toch de stopcontacten defect zijn? Sam komt even kijken, zet een knopje om in de badkamer en voila! Ik had alle stopcontacten wel bekeken maar die in de badkamer dus niet.
Maarten had al bedacht dat al onze eigen opladers niet zullen werken want die staan op 220V en die van de camper op 110V. Misschien ergens een omvormer kopen?
We douchen en ontbijten en besluiten het vuilwater te gaan lozen. Daarvoor zit een afvoerbuis in de bumper en die zit behoorlijk klem. Met een bezemsteel lukt het niet dus we gaan op zoek naar een RV service bedrijf.

786 miles op de teller
9.30
Zonder tomtom is het wat lastiger te vinden. We tanken weer 63 gallon en kopen olie. We krijgen daar nog wat aanwijzingen en zo komen we bij het RV bedrijf Jolly Rogers. Daar lukt het gelukkig om de buis los te krijgen.

Dus dan op weg naar 25/87 naar Estes Park in het Rocky Mountain National Park, Colorado. De bergen beginnen zich al snel aan de horizon af te tekenen.
We gaan nog even langs de Wallmart, we zijn daar de 3 dames die pech hadden, ze zijn weer on the road. We eten een broodje op het parkeerterrein en dan op voor het laatste stuk (12.23).
15.15 staan we op Estes Park Koa camping. We moesten war omrijden want 1weg was dicht en er was op de andere een zwaar ongeluk gebeurt bij stoplichten.
Het giet ondertussen behoorlijk, met regenponcho aan sluit Maarten water en elektra aan.
Na een half uurtje lijkt het droger en lopen we 2 miles naar het centrum van Estes Park. Even naar de informatie en een cappuccino bij Kind Coffee met 1 punt Maple Pie.
We lopen naar het cetrum naar Green Safari Jeep en informeren naar een tour zodat we niet met de camper door de bergen hoeven gegidst worden.
Toeval wil dat nog 3 Nederlandse dames geïnformeerd hadden. Wij gelijk vragen of er korting zou zijn als we met 5 gingen en of we opgepikt en weer afgezet zouden kunnen worden bij de camping. 70$ korting voor de groep is niet gek. En toevallig bellen op dat moment de dames, telefoon op speaker en we spreken af voor morgenochtend 9.30u.
Dan de 2 miles weer terug, beetje nat worden we wel.
"Thuis" aardappels, vis en spinazie op het menu.